اشرف غنی:

استفاده از سیستم بایومتریک، گامی مهم برای شفافیت در پروسه انتخابات است

رئیس جمهور افغانستان گفت: استفاده از سیستم بایومتریک، گامی مهم برای شفافیت در پروسه انتخابات است.

اشرف غنی: استفاده از سیستم بایومتریک، گامی مهم برای شفافیت در پروسه انتخابات استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان شب گذشته در جلسه اختتامیه کنفرانس نیروهای امنیتی و دفاعی که به منظور تامین امنیت انتخابات برگزار گردیده بود گفت: استفاده از سیستم بایومتریک، گامی مهم برای شفافیت در پروسه انتخابات است.

وی در سخنان خود ضمن تقدیر از نیروهای امنیتی برای تامین امنیت مراسم عاشورا و قدردانی از کمیسیون انتخابات برای به وجود آوردن مقدمات فنی برگزاری انتخابات تاکید کرد که دولت آماده هر نوع همکاری برای تامین نیازهای مالی کمیسیون انتخابات می باشد.

اشرف غنی بیان داشت: استفاده از سیستم بایومتریک توسط کمیسیون انتخابات یک گام مهم برای شفافیت در پروسه انتخابات می باشد.

رئیس جمهور افغانستان افزود: تفاوت ما با طالبان در این است که ما به آرای مردم مراجعه و تکیه می کنیم اما طالبان به تفنگ اتکا می کنند.

اشرف غنی تاکید کرد که هیچ فردی به شمول منسوبین امنیتی و دفاعی، حق مداخله در انتخابات را ندارد و در صورت هر نوع مداخله، قانون بر آنها تطبیق خواهد شد.

وی بیان داشت: در مطابقت با قانون، انتخابات مجلس برگزار می گردد و دفاتر کمیسیون باید باز باشد و هیچگونه دلیلی برای بستن دفاتر متذکره قابل قبول نیست.

انتخابات مجلس افغانستان قرار است در تاریخ 28 میزان/ مهر سال جاری برگزار گردد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.